محکومیت هتک حرمت به قران مجید

بسم الله الرحمن رحیم

 ما وبلاگ نویسان  عمل ضد انسانی و ضد دینی

 

 وضد بشر ی قران سوزی را به شدت 

 

 محکوم می کنیم 

.................................................................................

مطالب ذیل کپی از وبلاگ بهار فرهنگی   http://rezvan69.blogfa.com/ است.

تصویر/سردمدار افراطی جریان قرآن سوزی در امریکا

      تری جونز افراطی مسیحی که رهبری قران سوزی را به عهده گرفت

 دختر این مرد در رو زنا مه گفته پدرم جنون دارد بار ها ادعا کرده حضرت

 مو سی ع است.

..........................................................

لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِّلَّذِينَ آمَنُواْ الْيَهُودَ وَالَّذِينَ أَشْرَكُواْ وَلَتَجِدَنَّ أَقْرَبَهُمْ مَّوَدَّةً لِّلَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ قَالُوَاْ إِنَّا نَصَارَى ذَلِكَ بِأَنَّ مِنْهُمْ قِسِّيسِينَ وَرُهْبَانًا وَأَنَّهُمْ لاَ يَسْتَكْبِرُونَ

(بطور مسلّم، دشمنترين مردم نسبت به مؤمنان را، يهود و مشرکان خواهى يافت؛ و نزديکترين دوستان به مؤمنان را کسانى مى‏يابى که مى‏گويند: «ما نصارى هستيم»؛ اين بخاطر آن است که در ميان آنها، افرادى عالم و تارک دنيا هستند؛ و آنها (در برابر حق) تکبّر نمى‏ورزند.)

                                                               (سوره مبارکه مائده آیه 82)

 آیه فوق الذکر هم بیانگر بهترین مذهب و دین است و هم بد ترین دشمنُان

که این دو نیز در این ایه معرفی شده اند .

 یهود و مشرک بی شک کسانی هستند که شیعه را می کشد کتابش

قران را هم می سوزاند .

 عالم بزرگ از اهل تسنن  گفت :

 این ایه مرا به حقانیت  شیعه و دشمن بودن اسرائیل با خدا

  اشنا کرد و موجب شد بنده شیعه بشم اینجوری

 ................................................................................

 وقتی که اقای شحات اگر اشتباه نکنم  البته غیر از ان قاری معروف است  اسم کامش یادم نیست وقتی این عالم اهل تسنن را  اسرائیلی ها دستگیر کردند و انواع شکنجه ها کردند  بعد شیعه شد شیعه شدن او خیلی از طوایف  سنی ها را تکان داد تاثیری داشت و حسابی مثل بمب منفجر میشه خوب تبلیغی برای شیعیان میشه بعد اسرائیلی ها به او می گو یند که تو شیعه بودنت هم مصلحتی هم سیاسی  است می خواهی جلب کمکهای شیعیان و .بکنی .

  او در جواب گفت نه من وقتی زیر شکنجه های شما بودم  برای تحمل کردن دردش  قران می خوا هندم که  به این ایه 82 مائده رسیدم خوب دقت کردم که خدا در این ایه گفته  یهود بیشترین خشم و دشمنی را به مو منان دارد با خودم فکر کردم ببینم یهود و اسرائیل بیشترین خشم و دشمنی یشان نسبت به کی است ما سنی ها یا شیعیان ؟ دیدم  به شیعیان  لبنان و جهان بیشترین تنفر و دشمنی را دارید لذا نتیجه گرفتم مومن واقعی در این ایه شیعیان باید باشند و اینگو نه شیعه شدم . / .

 

   سگهای کتاب سوز در سوزاندن سخنان حق و منطقی و فطری قبلا پاچه ریاست جمهور خود امریکا را گرفته بود

  امریکایی ها حرفم با شما ست البته نه همه امریکایی ها 

  کتاب سوز ها و  روز نا مه سوز ها و قران سوز ها منظورم است این کار شما که قران کلام حق را سو زا ندید  .

 تکرار  نشون دادن ان روی سگتان است وقتی که بر هر سخنی که  فطرت پسند با شه و حرف از حقو ق بشر زده باشه  هر سخنی که  ضد اسرائیل باشه شما عادت دارید انها را بسو زا نید و  و لو ریاست جمهور  وطنتان باشد  این یعنی هر جا حق باشد از نظر شما باید سوزانده باشد بعد هم دم از حقوق بشر می زنید شما سخنان ریا ست جمهور خودتا ن هم که فقط  اخطار خفاش بودن اسرائیل را به مملکتش و نمایند گان مجلس داد  سو زاندید .

 این روش شماست از ان زمانی که سخنان به حق و انسان دو ستا نه و فطرت پسند را به نفع وطنش زد از ان زمان سوزاندن حرف حق را و ترور کردن ادم حق را شروع کردید .  اینم مدرک از تاریخ خودتان که سو زنانندگان سخنان حق عروسکی دردستان صهیونیست ها یند  و یا بهتر بگم سگی پاچه گیر  در دستان صهیونیسته و اسرائیلی ها که قبلا پا چه ریاست جمهور دلسوز و عاقل خودتان را گرفته بود اینم مدرکش .

  امریکایی ها سخنان ریاست جمهور شان بنیامین فرانکلی را نیز سوزاندند چرا ؟

  گوشه ای از صحبتهای رئیس جمهور آمریکا بنیامین فرانکلین در سال 1779 میلادی توجه کنیم

که پیش بینی هایش امروزه کاملاً تحقق پیدا کرده است:

 چرا روز نا مه های امریکا آن روز سو زانده شد ؟

«جهودان(اسرائیلی ها) همچون مساکین و فقرا وارد سرزمینهای مختلف می شوند و بی درنگ زمام امور این ممالک را در اختیار می گیرند. آنان آن گاه بر اهل این سرزمین ها برتری جسته و آنان را از خیرات و برکات سرزمین خویش محروم می سازند. جهودان، شیطان دوزخ اند و خفاشان شب و مکنده خون ملتها!

شما نمایندگان مجلس به خاطر مسئولیتی که در قبال مصلحت ملت و نسل های آینده آن دارید، این جماعت فاسد و هرزه را از مملکت خود بیرون کنید قبل از آنکه وقت بگذرد اگر چنین نکنید پس از یک قرن خواهید دید که آنان خطرناکتر از آن هستند که شما فکر می کنید... مطمئن باشید که آنان به نوادگان ما رحم نخواهند کرد و در اندک زمانی آنان را همچون بردگانی در خدمت خویش خواهند گرفت!

روزی خواهد رسید که آنها پشت میزهای خود لم داده با شادی و سرور بر حماقت و نادانی ما می خندند و جهالت ما را به مسخره می گیرند! آقایان(نمایندگان مجلس) مطمئن باشید که اگر فوراً این تصمیم را نگیرید و اسرائیلی ها را از آمریکا اخراج نکنید، نسل های آینده ی آمریکا شما را نفرین خواهند کرد در حالی که پیکر آنان زیر چکمه ی جهودان به فریاد فغان در خواهد آمد.»

یک روز بعد از سخنرانی بنیامین وقتی روزنامه چارلز بیکنی این سخنرانی را چاپ کرد اسرائیلی ها آن روزنامه ها را جمع آوری کرده و آتش زدند. آنها هر کس که مردم آمریکا را از خطرات اسرائیلی ها آگاه می ساخت بلافاصله از سر راه بر می داشتند. مثل «هنری فورد» (موسس شرکت خودرو سازی فورد)، «جیمز فورستال»
(وزیر دفاع آمریکا در زمان هری ترومن) «جان اف کندی»(رئیس جمهور اسبق آمریکا) با توجه به صحبتهای بنیامین فرانکلین می بینید که امروز جورج بوش و کلینتون، واقعاً از بردگان تمام عیار جهودان صهیونیست می باشند. (از کتاب آمریکا در معرض نمایش)

  چرا وهابی ها نیز  وقتی حمله ور شدند کتا بها و کتابخا نه را سوزاندند  در عربستان و نجف  مغولها نیز چنین کردند ؟ 

 کتاب سوزی و مخصو صا قران سوزی یعنی سقوط سوزانندگان از انسانیت به حیوانیت و از فطرت انسانی به گرگ درنده شدن و از عقل به ابلهی

 

  همه وبلاگ نو یسان  باید محکوم کنند این قران و کتاب سوزی را .

لیالی القدر و شهادت مولی متقیان حضرت علی (ع)

      بسم الله الرحمن الرحیم

 لیالی القدر و شهادت مولی متقیان حضرت علی (ع)

سوره قدر:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ  

إِنَّا أَنزَلْنَاهُ فِي لَيْلَةِ الْقَدْرِ (۱)

وَمَا أَدْرَاكَ مَا لَيْلَةُ الْقَدْرِ (۲)

لَيْلَةُ الْقَدْرِ خَيْرٌ مِّنْ أَلْفِ شَهْرٍ (۳)

تَنَزَّلُ الْمَلَائِكَةُ وَالرُّوحُ فِيهَا بِإِذْنِ رَبِّهِم مِّن كُلِّ أَمْرٍ (۴)

سَلَامٌ هِيَ حَتَّى مَطْلَعِ الْفَجْرِ (۵)         

 ترجمه فارسی:

به نام خداوند بخشنده مهربان:
     ما آن ( قرآن) را در شب قدر نازل كرديم! (۱)   و تو چه مى‏دانى شب قدر چيست؟! (۲)  شب قدر بهتر از هزار ماه است! (۳)  فرشتگان و «روح‏» در آن شب به اذن پروردگارشان براى (تقدير) هر كارى نازل مى‏شوند. (۴)  شبى است سرشار از سلامت (و بركت و رحمت) تا طلوع سپيده! (۵)

        
     خداوند عالمیان تمام سوره قدر را به بیان فضیلت وعظمت شب قدر اختصاص داده و در آیه دوم این سوره می فرماید: و تو چه مى‏دانى شب قدر چيست؟! وقتی خداوند به خاتم الانبیا’واشرف اولین وآخرین می فرماید : تو چه می دانی شب قدر چه شبی است ؟!
     اولا:  منظورش بیان این حقیقت است که شب قدر آنقدر فضیلت وعظمتش بالا و والاست که هیچ بشری (حتی پیامبر آخر الزمان) قادر به درک ارزش و اهمیت واقعی آن نیست  ثانیا :  با این سوال خواسته تفکر انسان را به عظمت این شب معطوف نموده تا به قدر فهم خود به فضیلت این شب پی ببرد و به بهره برداری ازاین فرصت گران بها تشویق شود و به فراخور همت خویش از این فرصت گران بها وبی نظیر بهره برده ودر نتیجه به درجات عالی رشد وکمال نائل شود.  ثالثا :  خداوند به واسطه رحمت بی پایانش این شب را وسیله  و یا بهانه ای برای آمرزش گناهان انسان و تقرب او به خداوند متعال ( به واسطه مناجات و دعا و توبه و انابه به در گاه الهی) قرار داده است . پس درهای رحمت الهی را به روی بندگان باز گذاشته و این انسان است که باید از این فرصت عظیم وگرانبهاء حد اکثر بهره را ببرد. 

       در روایات معتبر "شب های قدر " را  "شب نوزدهم" ،  "شب بیست و یکم"  و  "شب بیست و سوم" ماه مبارک رمضان معرفی نموده اند و در برخی روایات ضعیف تر هم   " شب  بیست و هفتم"  ماه مبارک رمضان را احتمال  بودن شب قدر می دانند.  

در بیان عظمت شب قدر باید گفت : 

       شب قدر شبی مبارک است که در آن امور یک سال بندگان مانند زندگى، مرگ، رزق، سعادت و شقاوت انسانها و امورى ازاین قبیل دراین شب تقدیر می گردد .  قرآن در چنین شبی بر رسول خدا(ص) نازل شده است.  ملائکه ی آسمان های هفت گانه وعرش به همراه روح ( که موجودی برتر از ملائکه است ) فوج فوج با اذن پروردگار خویش به زمین  می آیند.  به تصریح قرآن مجید عبادت کردن در این شب فضیلتش بیشتر وبهتر از هزار ماه  یعنی بهتر از حدود هشتاد سال (عمر متوسط  انسان است) است  بنابرین می توان نتیجه گرفت ، هر شخصی شب قدر را به عبادت مشغول باشد مثل این است که  عمری را  عبادت نموده است . از دیگر سوره های قرآن مجید در بیان فضیلت شب قدر  "سوره دخان"  می باشد.

 

       در روایات آمده است : شب نوزدهم ماه مبارک رمضان که علی میهمان دخترش ام کلثوم(س) بوده ، حضرت حالت عجیبی داشت بطوری که دخترش را به شگفتی درآورد. علی (ع) آن شب را بیدار بود و بسیار از اتاق بیرون می رفت و به آسمان نظر می کرد و می فرمود: به خدا سوگند دروغ نمی گویم و به من دروغ گفته نشده است. این است آن شبی که به من وعده شهادت دادند. و این نشان میدهد که آن حضرت به واسطه قرب الهی اش حتی زمان شهادتش نیز به او الهام شده است .


      هنگامی که آن حضرت وارد محراب مسجد و مشغول خواندن نماز شد و سر از سجده اول برداشت، عبدالرحمن بن ملجم مرادی شمشیر خویش را بر فرق نازنین حضرت علی(ع) فرود آورد و سر مبارک آن حضرت  تا محل سجده گاهش  شکاف برداشت.  حضرت علی(ع) در محراب مسجد، می افتد  و در همان هنگام  می فرمایند: بسم الله و بالله و علی ملّه رسول الله، فزت و ربّ الکعبه؛ سوگند به خدای کعبه، رستگار شدم.
      طبق روایات موجود در هنگام ضربت زدن عبدالرحمن بن ملجم بر سر مطهر حضرت علی(ع)، زمین به لرزه در آمد و دریاها مواج و آسمان ها متزلزل شدند و درهای مسجد به هم خوردند و خروش از فرشتگان آسمان ها بلند شد و باد سیاهی وزید، به طوری که جهان را تیره و تاریک ساخت و جبرئیل امین در میان آسمان و زمین ندا داد و همگان ندایش را شنیدند. وی می گفت: تهدمت و الله ارکان الهدی، و انطمست أعلام التّقی، و انفصمت العروه الوثقی، قُتل ابن عمّ المصطفی، قُتل الوصیّ المجتبی، قُتل علیّ المرتضی، قَتَله أشقی الْأشقیاء:   سوگند به خدا که ارکان هدایت درهم شکست و ستاره های دانش نبوت تاریک و نشانه های پرهیزکاری بر طرف گردید و عروه الوثقی الهی گسیخته شد. زیرا پسر عموی رسول خدا(ص) شهید شد، سید الاوصیا و علی مرتضی به شهادت رسید.  وی را سیاه بخت ترین اشقیاء (ابن ملجم مرادی ) به شهادت رسانید.   بنابرین با شهادت آن بزرگوار همه امت اسلامی از وجود مبارک و سرشار از علم و فضیلت اشان محروم شدند.
 

        تفکر در مورد این کلام حضرت علی (ع) در هنگام ضربت خوردن ما را به راه یقین رهنمون نموده و جوانه های ایمان در راه حق و عمل به دستورات الهی را در دل بارور خواهد نمود.  وقتی آن حضرت با اطمینان و ایمان در حالی که خون از سر و رویش بر زمین می چکد و بدون اینکه به این حادثه و مرگ و نابودی بیاندیشد ،  همه دوران عمر عزیزشان را با تمامی اعمالی که انجام داده اند ، از خاطر می گذرانند ، چون در همه اعمال خود چیزی جز خلوص نیت  و رضای الهی نمی یابد ، پس به یقین رسیده  و به خداوند جهانیان و خداوند کعبه قسم یاد می نمایند که  "رستگار " شده اند  و  مصداق  آیه شریفه :  " یا ایتهالنفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه فادخلی فی عبادی وادخلی جنتی "  گردیدند.  این کلام مولی  درسی آموزنده برای ماست که برای انجام هر عملی نیت خود را خالص نمائیم و  کارهایمان را فقط برای رضای خدا انجام دهیم که رضای خداوند قطعا رضای خلق خدا را نیز در بر خواهد داشت.

      ۲۱ رمضان شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) الگوی شجاعت شهامت، پیشوایی شایسته، امامی عادل، خلیفه ای حق جو، حاکمی دلسوز و یتیم نواز،  مظهر ایثار و تقوی و پارسائی و ولایت پذیری ، کامل ترین انسان برگزیده خدا و جانشین بر حق محمد مصطفی(ص).... را به همه مسلمانان و بخصوص شیعیان جهان " تسلیت"  عرض نموده و آرزو داریم که طاعات و عبادات دوستان در این ایام مبارک رمضان مقبول خداوند واقع شده و دعاهایشان در ایام شب های قدر به لطف خداوند مستجاب گردد و این حقیر محتاج به دعا را نیز در این ایام از دعای خیر فراموش نفرمایند.  

" التماس دعا "  

شاداب و سلامت باشید.